Témaindító hozzászólás
|
2008.01.08. 21:46 - |
kemisztri láv |
amugy mennyire vicces már h a cés kropogos csoportnak csontra ugyanaz a tételsora mint nekünk.szal akinek vmi sötét az akár össze is vetheti. www.bioszvizsga.extra.hu |
amugy bájdövéj a szili poputételénél van antibiozis is nem?a könyvbe nincs benne,de hatodikban ugy tanultuk...egyik fél számára semleges,másiknak hátrányos.pl gomba-baktérium.
az imprinting azmeg bevésődés ami a janinál tanult.nem?mondjuk eriknél meg nem de az erikes jegyzeteim megbizhatatlanok:) |
A társulás szerkezetéhez hozzátartozik a társulásfejlődés? (pl: fajok számának változása, tófeltöltődés) |
4. "Mindkét tüdőhöz légzsákok kapcsolódnak amelyek levegőtartalmuk miatt a test sűrűségét csökkentik." mivel ugye a levegő sűrűsége jóval kisebb mint a madáré, ezért ha több levegő van benne, (nagyobb térfogata lesz), kisebb sűrűség. ami ugye fontos a repülésnél.
(a madaras az én tételem volt.- amugy jo lenne ha mki a saját tételéhez kapcsolódó kérdésekre legalább válaszolna, mert ugy minden egyszerűbb lenne, meg ugye jobb.))
|
Mándics csopi!! A 32-es tételnél asztalközösség is van! (ne felejtsétek ki) |
van koleszterin a biológiai membránban?- |
nem bizos hogy érteni fogjázok mért kérdezem, de azér ha tudtok válaszoljatok
1. tatu és a hangyász hangyát esznek ugye?
2. fagyöngy parazita?
3. peniciliinről mit kell tudni?
4. madaras tételnél ezt találtam a füzetembe, a nagy légzsák csökkenti a madát sűrűségét, ezt hogy kell érteni? |
2.asztalközösség=kommenalizmus, tehát benne van. nem?
|
a fórumot ezzel átkeresztelem biosz vizsgává... (mert lusta vagyok újat csinálni). ímhol az első kérdések
1. az imprinting öröklött vagy tanult magatartásforma?
2. kell e Szili András tételébe (populációs kölcsönhatások) az asztalközösség, mint populációs kölcsönhatás?
3. az öröklött magatartásforma egyik jellemzője az, hogy ez egy zárt genetikai program. mit is jelent ez? |
ezt a fórumot akkor msot a vizsga örömére törölhetnénk is akár :) |
most mrá mindegy... ( ez volt a 100. bejegyzés). nem senki nem fog megbukni de én mégyest kapok. tényleg nem tudok sokat.de jól lesz az nekem. |
amugy mi az az ionizációs energia? ho milyen könnyen lesz ion? és az mitöl függ? miért kics az egyiknek, miért nagy a másiknak?? |
dorkaa ha te négyest se kapsz akkor kb. az osztály fele meg megbukik, azér nehiszem hogy ez lesz |
áááá. eddig legalább a négyesben biztam, mer még az alapanyagot ( nem úúúgy) sem tudom rendesen. tudtam én hogy bele fog kérdezni. nem szivatásból csak mer precíz. én meg trehány. dorka |
hmm ezekre nemtod a váladszt?
|
az egyenletes részben megvan adva h zsirmolekula lugos hidrolizise nem?ésakkor glicerin keletkezik meg az a 3szénataomos tökhosszú lánc,végén Na.nem?:S
am albert azér nemadott áginak dicséretet anno mer nemtudta h a foszfornak miből ered a neve szal aki dicséretre pályázik az remélem tudja:) egy barátnőjének meg megkérdezte galvánelemnél h egyenáram vagy váltóáram....szal várhatunk tőle ilyen vicces kérdéseket:))))
soksikert |
nem, nem!!! a fémeké kicsi, a nemfémeké nagy! |
nemfémeknél kicsi, fémeknél nagy. ági tételsora szerint. |
az ionizációs energia hol nagyobb? a füzetben az volt hogy a nemfémeknek nagyobb... ugye? |
sztem sav+bázis, uhho viz+só-nak kell lennie. alberttel észtereknél tanultunk lugos hidrolizist.,nem? |
[130-111] [110-91] [90-71] [70-51] [50-31] [30-11] [10-1]
|